close

Hello Everybody^^

I`m in one coffee shop (the one in postman of heaven) now.

Today we already passed our cards to Timeout (ice cream shop of Yuchun) sucessfully.

And went to both SM and TVXQ`s home.

Tired.... my lags....

 

Yesterday after seeing Junsu`s musical concert, I cried a lot.

It was really moved !!!

So glad to hear his voice.

Not only me, but many people cried, too.

Some girls just can`t leave the concert as they cried so much.

Also Junsu cried himself (I think maybe you already checked on internet film).

I bought photo book there, with a very handsome poster^ ^

 

Any way, I heard that getting ticket of showcase was not very smooth.

But there are still some friends got tickets for me.

Wow... thank you for all your hard working !! 

I received many short massages, but I don`t know why I can`t reply from Korea (it is always no problem when I am in Japan).

Sorry for costing you international fee to call me.

If any body else get tickets for me, please let me know by sending short massage.

I will find another time to check internet again ^^

I have to go now, see you in Taiwan next week~~

 

 

10/10, 國慶日快樂啊大家

偶來補中文鳥~~~

今天終於找到有中文輸入的電腦 (大笑)

上面這堆有人看得懂啊我真感動 XDDDD

總之就是, 星期五晚上我去看了細亞札特音樂演唱會, 簡直從頭哭到尾, 太恐怖了金俊秀, 其他的演員也唱的非常好, 特別來賓很誘受, 我哭的點太多, 鼓掌又太大力, 散場的時候整個是抖著出去的

不過還有更慘的, 有人完全站不起來 (因為還沒哭完)

我之前有看過俊秀會在音樂會上演唱韓文版Intoxication的消息, 但是入場的時候完全忘記了, 所以俊秀最後跳出來我是有點驚到, 然後又是狂哭 XDDD

其實為了要錄音作紀念, 前半段一直有忍住不要講話不要尖叫, 但是到後半段整個崩潰, 啊啊啊啊啊啊啊啊啊我要變秀飯了昌珉快點出來拖住我嗚嗚嗚嗚嗚~~~

後來散場之後, 我跟YUNA也沒有去擠電車, 就繞著奧林匹克公園慢慢的散步, 晚風很涼, 適合沉澱心情

 

第二天星期六, 我有從一大早就收到很多簡訊喔, 很想回覆可是簡訊一直被擋下來, 所以有人直接打了電話給我, 讓大家花國際電話費真的很抱歉

我知道前一天華納系統出了問題, 然後大家等到7點去買的時候其實都沒票了, 所以星期六是漫長的排隊買票日對吧?

辛苦了辛苦了...

我早上先去了有天的冰淇淋店, 交付卡片跟平安符, 再去SM (走超遠!!)

然後撘電車去建大旁邊的東神宿舍 (有警衛守著他們的D棟不能接近, 我只遠遠的拍了照), 有天家聽說就在離那邊100公尺的地方, 可是繞了好久都沒看到, 照著之前去過的親估寫的指示, 一樣找不到, 好你個朴有天....=.="

最後晚上去汝矣島看首爾國際煙火節, 人爆多, 從電車上就在擠, 出了站也擠, 路上也擠, 到了觀賞定點還是擠, 這是一個很~~~~~長的故事!!! 我還拍了視頻, 等我回去PO上來給大家看, 韓國人真的是一個機車又奇怪的民族....

 

今天的行程是.... 景福宮-->清溪川-->明洞-->東大門 (如果一切順利的話)

明洞的化妝品店我們第一天下午去過了, 今天再去第二次, 增加業績增加業績啊

蘆薈+小黃瓜的面膜好用, 連敷2-3天痘痘快消掉了^^

先到這裡, 偶出門鳥~~ 

 

PS : 小鳳看這邊~~~

我有收到你的簡訊, 可是成均館OST遲遲沒到手, 不知道到底是多重+佔多少行李量

可能要今天晚上才拿得到, 如果你的東西來得及+空間不大, 那就訂吧沒關係, 拍謝我簡訊一直傳不出去快起肖了

然後去了明洞兩次, 可是都沒有看到恩惠代言的店, 不知道是不是明洞太大, 我們繞來繞去的都沒有發現, 明天會再去一次看看的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cathy0616 發表在 痞客邦 留言(53) 人氣()